رویش

 

این رو نگو                       بجاش این رو بگو
اوکی می کنم انجامش میدم
قابلتونو نداره هدیه است برای شما
دستتون درد نکنه ممنونم از محبتتون
توفکرتبودم/سراغتوگرفتم جویای احوالت بودم
شکست خوردم تجربه کسب کردم
خوش به حالت خوشحالم برات
حوصله ندارم باشه برای یه وقت دیگه
ببخشید دیر کردم ممنون که منتظر موندی
ببخشید زیاد حرف زدم ممنونم که به حرفام گوش دادی
ببخشید اذیتت کردم ممنونم لطف کردی کنارم بودی
خدا بد نده خدا سلامتی بده
به تو ربطی نداره این یه موضوع شخصیِ، خودم حلش می کنم
به درد من نمی خوره مناسب من نیست
نمی دونم اطلاعی ندارم
خیلی زشته فکر می کنم مناسب من نیست
اعصابم خورده نیاز به آرامش بیشتری دارم
قیمت این چنده لطف می کنید قیمت این وسیله رو به بنده بگین
چرا اذیتم می کنی از این کار چه لذتی می بری؟یا چه مزیتی برات داره؟
متنفرم!دوست ندارم! سلیقه من متفاوته!
سخته! آسون نیست
بد نیستم! خدارو شکر... خوبم
دروغ نگو! راست میگی؟
جون به لب شدم راحت نبود
خسته نباشید شادو پرانرژی باشید
خداحافظ خدانگهدار

دلم برات تنگ شده بود

خوشحالم که دوباره می بینمت
ﺑﺒﺨﺸﯿﺪ ﮐﻪ ﻣﺰﺍﺣﻤﺘﺎﻥ ﺷﺪﻡ ! ﺍﺯ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﻭﻗﺘﺘﺎﻥ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺍﺧﺘﯿﺎﺭ ﻣﻦ ﮔﺬﺍﺷﺘﯿﺪ ﻣﺘﺸﮑﺮﻡ !
ﮔﺮﻓﺘﺎﺭﻡ !  ﺩﺭ ﻓﺮﺻﺘﻰ ﻣﻨﺎﺳﺐ ﺩﺭ ﮐﻨﺎﺭ ﺷﻤﺎ ﺧﻮﺍﻫﻢ ﺑﻮﺩ !
یه مشکلی وجود داره! یه مسأله‌ای به نظرم آمد!
چه کمکی می تونم بکنم؟ چه خدمتی از من ساخته است؟
خیلی روند بی‌نظم پیش میره! فکر کنم کار میتونه منظم‌تر باشه!
به نظرم اصلا خوب نیست! به نظرم جای کار بیشتری دارد!
نقطه ضعف شما اینه که… کنار این همه ویژگی عالی جا داره اینم اضافه شه…
حقوق من به اندازه کاری که میکنم نیست چه پیشنهادی دارید برای اینکه بتونم ضمن سود رساندن به شرکت، درآمد خودم رو هم افزایش بدم؟
چرا به خانم فلانی بیشتر از من حقوق میدین؟ میشه منو راهنمایی کنید که چطور میتونم حقوق دریافتی خودمو افزایش بدم؟ و سود بیشتری به شرکت برسونم؟
من نمیدونم! به زمان نیاز دارم تا پاسخش رو بدم!
چرا اجازه نمیدید من برنامه‌هامو پیاده سازی کنم؟ میتونم خواهش کنم که اختیار عمل بیشتری به من بدید تا بتونم بهتر خدمتگزاری کنم؟
چی شده؟ میتونم بدونم چی شده؟
الان خیلی گرفتارم! به امید خدا در اولین فرصت در خدمت شما خواهم بود!
اگه اینجوری پیش بریم به جایی نمیرسیم! به نظرم میاد که روی تغییر رویه میشه کمی بیشتر فکر کرد!
نباید این کارو میکردی! شاید بهتر بود اقداماتمون رو دقیقتر بررسی میکردیم!
من البته کوچیکتر از اونی هستم که نظر بدم اما… قطعاً تسلط شما بسیار زیاده روی کار اما من هم از دید خودم یک موضوعی رو مطرح میکنم اگر صلاح میدونید!
لطفا تو این موضوع دخالت نکنید! اگر اجازه بدید من به تنهایی این کار رو انجام بدم!
دنبال یه مورد ارزون‌تر می‌گردم! دنبال موردی هستم که مقرون به صرفه باشه!
چرا همیشه این کار رو من باید انجام بدم؟ امکانش هست این رو بین سایر همکاران تقسیم کنیم؟ نگرانم که وظیفه اصلی خودم رو با کیفیت مطلوب شما نتونم انجام بدم!
ستاره سهیل شدی! نمیشه پیدات کرد؟ خیلی خوشحالم که میبینمت! امیدورام بتونم دفعه بعد زودتر ملاقاتت کنم!
ببخشید یه سوال دارم! بزرگوار/ سرکار خانم ممکن هست سوالی از شما داشته باشم؟
حرف شما غلطه! من با شما اتفاق نظر یا توافق ندارم!
تروخدا کار منو راه بندازید! میتونم خواهش کنم که راهنمایی کنید الان بهترین کاری که میتونم بکنم چیه؟
میشه به من مرخصی بدید؟ میخواستم ببینم الان مقدور هست من درخواست مرخصی داشته باشم؟
خیلی حال کردم! خیلی لذت بردم!
   
   
   

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی